Friday, January 9, 2009

sandal baru DIA...

ahahaha my niz dh pkai sandal yg baru sy bli kat summit awl bln bru ni...kui3...dia kate so nice ...huhu trharu gue...so apalagi die trus pkai la...sme ngn wallet yg mama bg kat die tu tp lupe lak nk mik gmbo..kui3... ahah wallet tu mmg suai bonar ngn dia yg brbdn becar mcm raksasa nih...wakaka

2 cot cet!!:

ai said...

untuk aku takde ke cik intan payong??
jelesnye tengok org berpasang2 kasut! huhuhu..aku ni pakai sandle $10 je tau..sian kat aku kan?? ;P

InT@N said...

huhu..xdela pulok utk u..hehe