Tuesday, August 21, 2007
SeTia pd SoNy...huhu
tik..tikk.. InT@N at 11:32 AM 7 cot cet!!
Friday, August 17, 2007
Sy D-TaG oleh AunTy ViRusssss....
Proposition: If you Have $1,000,000.00
Requirements: continue above sentencesTag Mode:Tag 5 blogger
1st - You leave their blog and post link and add to the list below.
2nd - Let the blogger you want to tag know they been tagged by comment in their blog or etc.
What They Do With Their $1 Million
1. SYH will spend for Family.
2. Miche will give to the needy.
3. Montessorimum will keepsake.
4. Mumsgather will secure her kids’ financial future.
5. bkworm will be debt free.
6. Dancing Queen will go on a lifelong holiday.
7. Eve will invest in properties.
8. dieselfire will create a foundation for underprivileged students.
9. Underneath The Stars will put aside for kids education.
10.AmiraZefr will invest in her kids trust fund and set aside for some TLC holiday trips.
11.Irene Yaya will buy a property in Dubai or Abu Dhabi
12.Alin will invest all her mills to Women in Science. To do: nausea control pills!
13.Dbab would bring family member perform Hajj-donate to children hospital-secure my family income/business-spend it lah..what else?
14.viruspadu will spend it all (tanpa rasa ragu2) ahaks...
15.i'll do everything with da money wit my family...hahaha.. =P
tik..tikk.. InT@N at 8:13 AM 4 cot cet!!
Thursday, August 16, 2007
KeNali Lah Diriku..
Saya di-Tagged oleh ceera, . Tercabar nie bila cakap pasal diri sendiri..huhu
Sebelum itu, kena baca rules yang ada...
The Rules:
-Post these rules before you give the facts.
-List 8 random facts about yourself.
-At the end of your post, choose (tag) 8 people and list their names (linking to them).
-Leave them a comment on their blog letting them know they’ve been tagged!
..............................
Pertama=> Sy suke pink kalerrr..
pink sgt sweet... sweeet nyer...pink kaler leh sejuk kan pndngan mate sy..ye kerrr?? dh mcm pink panther lak.. tp mmg suke la kaler pink..
Kedua=> klau bab makan ..suke makan laksa&chocolate cake
hehe x kira la aper2 laksa..laksa penang ke,laksa johor ke, laksa sarawak ke..n aper2 la yg kait mengait ngn laksa..lg 1 coklat cake mmg sedap especially american chocolate ..ermmm nyum2 sedap sekali...
Ketiga=> sY suke winDow ShoPpiNg....
eeee seronok nyer window shopping..jln2 tgk2 barang tp klau ader yg berkenan apalagi cekup ajer... suke jln2 cr pasal x kira r kat mn2 tmpt yg best utk cuci mata..
Keempat=> Sy SuKe Novel...
b4 study dulu mmg suke novel sbb byk ms free nak bc novel...kira cam suke layan jiwang rrrr...hehe poyo lak.. kdg2 dri ini trmsuk skali kat dlm cite 2..hehe cepat perasan..hik3
Kelima=> sY suke merajuk...haha
sgt teruk kan...suke mrajuk??? mrajuk ngn sape ek?? hehe suke mrajuk n kdg2 wat2 mrajuk..ngade2 jgk la ni kan...n tersgt la sensitif terutama skali kalu ader org sakit kan ati yg luhur ini...n seorg yg penyedih klau ati yg luhur ini trluka.. cewah...
Keenam=> Sy suka traveLliNg...
suke la travell kat mn2 lah especially pulau.. dulu prnh p PuLau LangKawi ms 2 de projeCt assignment utk subjct Virtual reaLity..besh sgt jln2 kat sana..nnt nak p lagi.. n nak p travell kat pulau2 yg lain lak...eeee beshhh nyer..
Ketujuh=>sY suke nengok tv..
mmg fav nengok tv x kira r aper2 cite or movie yg best2...suke nonton Csi , National GeOgraphic..n aper2 drama yg beshhhhhh...n lagi suke nengok cite Jepun n Korea..huhu suke nengok hero n heroin nyer lawo2 belaka... kyoKo FukaDa yg cute...zasssstttt layan...
Kelapan=>apalagi ek?? ermmm sy x SukE org TunjUk pandai...
eeeee x suke nyer org mcm ni... x tau la mmg since skolah lg n smpai msuk kampus ader je org yg mcm ni..eee xsuke..xsuke..xsuke..
=P
waaaa ini lah diriku...tp cam x memenuhi rules la..x kire la sy nak tag jgk kwn2 yg lain :
1.sha
2.farah
3.dak ida
tik..tikk.. InT@N at 10:46 AM 10 cot cet!!
Tuesday, August 14, 2007
boring2 wat keje photoshop..
~ form tempahan dah siap n later kna compile ngn farah nyer form...huhu kira nak siap la kan... pas 2 cbuk settle report prac r...zzzzzzzz sgt ngantuk klau ngarang2 wat report ni..
tp ktorang tlh dpt new task utk develop sistem latihan siswazah utk bdk2 praktkl n dah d beri penerangan oleh en mazani utk sstem 2...

tik..tikk.. InT@N at 1:54 PM 6 cot cet!!
Monday, August 13, 2007
weekend sTory...
~ ermmmm wat pe ri sabtu ekk?? ohoooo x wat pe pun dok umah settle kan report..huhu settle kerrrr??? tghari tlg mama wat mee kari ermm nyum2 n lg pun kawan abah dtg umah....huh!! anak2 nya sgt la nakal..nakal tahap dewa dah ni.. geram rase nak cubit jek...tp x leh sbb anak orang kan...yg pelik nyer mak nyer cikgu tp anak ya ampun Tuhan saje yg tau betapa nakal nyer...eee wat org bengang jek...
~hehe cite ari ahad .. pe lagi kna masak lah sbb niz nak dtg..ngade2 suh org masak..waaaa sib baik igt lg ingredient nyer..al maklum lah dh lme tnggl kan bidang masak memasak ni.. cewah kepoyo-poyoan plk...pas 2 lunch kami bersantap la nasi ayam yg ku masak.. hehe x tau la sdap ke x.. tp boleh lah stakat nak isi perut yg lapor kreaaat kriuuutt...
- my pic wit niz tggu time masuk tgk wayang..muka2 boring -dah la cepet org cbuk amik gambo die leh poyo2 tgk awek lain ek..eee cubit kang.. =P
~pas makan kuar g Jusco( x abis2 ngan Jusco..) tgk wayang... nak tgk RusH Hour tp sdh full last2 tgk Flash PoInt.. agak best gak laaa sbb de fight2.. dah bis tgk wayng pe lagi cam biase p makn PIzzA HuT...pic x d capture sbb dah lapor nak mkn..
tik..tikk.. InT@N at 8:51 AM 6 cot cet!!
serbu Parkson...
~ lunch time ari jumaat n xder keje p Parkson... jln kaki si 3 dara pingitan..
~dlm lif pun nak amik gambo...say 'cheese'...
- seafood fried rice yg dimkn oleh ku kat station kopitiam.... sedap kerrr???
ermmmm boleh la...
tik..tikk.. InT@N at 8:39 AM 4 cot cet!!
Friday, August 10, 2007
SaYa yg diBuLi... waaaaaa
~di pg jumaat yg hening ini...cewah bermadah helah plk... waaaaaaa ari ni sy d buli.. sy d buli ari ni.. spe yg buli sy??? siapakah??? haaa mrk adlh farah n sya... sungguh jahat mrk ini(jahat kerrr???tp hati mrk baik kan...kan...kan...)...mrk buli pe yer??? ntah sy pun xtau...tp x kisah pun sy rela di buli..rela kerrr??? 'mak x rela nyah'...
~waaa rini nak g cuci mate kat parkson... leh lilek2 kat c2 akibat drpd perasaan yg ntah la mcm2 rse ader dlm ati ni..pk psl nak siap kan report..pk psl bla...bla...bla.....pk psl pe lg ni ek??
k r xnk merapu lg ...
~zassssttt layannnnnn~
tik..tikk.. InT@N at 8:39 AM 7 cot cet!!


